Jules Maastricht

“Vanaf het eerste moment werd er geluisterd naar onze verwachtingen”

“Toen we in 2016 op zoek gingen naar een nieuwe partner voor onze printbehoefte, zochten we een bedrijf dat met ons mee kon denken. We zijn continu bezig met het innoveren van ons studenten serviceconcept en vonden deze ondersteuning bij Document House Limburg. Vanaf het eerste moment werd er geluisterd naar wat we nodig hadden en waar we graag naartoe zouden willen gaan. Dit resulteerde niet alleen in de vervanging van onze multifunctionele printer op ons kantoor, maar ook in een vooruitstrevend concept voor printen in grote studentenpanden. “

Karin van der Ven, eigenaar Jules Maastricht

Over Jules Maastricht:

Gevestigd op de Bouillonstraat in Maastricht

  • Opgericht in 2008
  • 38 medewerkers
  • Jules helpt studenten met:
    • Huisvesting
    • Taalcursussen
    • Werkgelegenheid
    • Verzekeringen, bankieren, belastingaangifte
    • Telefonie en internet
    • Zorg en apotheek
    • Fiets-reparatie
  • 24 uur, 7 dagen per week, bereikbaar
  • 7000 studenten met een Jules kaart

Jules is betrokken, open en biedt kwaliteit. Jules weet als geen ander hoe het voelt om een nieuwe start te maken in een vreemde stad. Met hun 24/7 service ontzorgen ze studenten op alle vlakken, van fietsreparatie tot verzekeringen en meer. Sinds 2008 is Jules een voorloper in het studenten service concept en is dagelijks bezig met nieuwe innovatieve oplossingen om de transitie van buitenlandse studenten naar Nederland te vergemakkelijken. Daarnaast is Jules continu bezig met het zoeken naar innovatieve ideëën om het studenten leven makkelijker te maken.

Op het Jules hoofdkantoor wordt de printer niet alleen gebruikt voor het afdrukken van bedrijfsadministratie, maar daarnaast ook door studenten die documenten moeten afdrukken of scannen. Dit werd voornamelijk gedaan via de balie desktop, waardoor de medewerkers hier geen gebruik van konden maken. Document House Limburg heeft een nieuwe multifunctionele printer, Xerox WorkCentre 7845i, geplaatst met onderhoudscontract. Deze opstelling is voorzien van een proefopstelling met een additionele zuil van Nuance, zodat student in de gelegenheid zijn om, zonder tussenkomst van een medewerker of de balie desktop, documenten te scannen en af te drukken.

Als beheerder van diverse studentenpanden is Jules altijd op zoek naar manieren om de serviceverlening te verbeteren. Het groeiende aantal panden in beheer van Jules biedt de mogelijkheid om samen met Document House Limburg te kijken naar de huidige mogelijkheden en de toekomstige mogelijkheden. Bijvoorbeeld de mogelijkheid voor studenten om afdrukken vanaf een eigen desktop, laptop, tablet of smartphone in een online wachtrij te zetten en met behulp van de Jules Card afdrukken af te drukken op een machine in het beheer van Jules. Ook de mogelijkheden om een centrale printer te plaatsen in grote studenten panden, inclusief automatische facturatie, is een toekomstige mogelijkheid.

De voornaamste reden dat Jules gekozen heeft voor een samenwerking met Document House Limburg is de hoge mate van serviceverlening en de manier waarop er geschakeld wordt met klanten. Niet alleen tijdens de implementatie van een nieuwe oplossing onderhoudt Document House Limburg contact, maar ook ruim daarna. “Dit houdt niet alleen de drempel laag om eventuele zaken te bespreken, maar geeft voornamelijk het gevoel dat iemand bij Document House Limburg aan mij denkt”, Karin van der Ven.

Website Jules Maastricht Download Business case